پرسشنامه سنجش رضايت مسافران از خدمات ارائه شده در ايستگاه هامسافر گرامي : در راستای احترام به حقوق مسافرین و ارتقای خدمات ایستگاه، خواهشمند است با تکميل فرم و ارائه نظرات خود ، موجبات تلاش هدفمند براي ارتقاي کيفي وضعيت ایستگاهها در ناحیه اداره کل یزد را فراهم آورید. جنسيت : سن : سطح تحصيلات : شغل : خودرو شخصي : نحوه دسترسي به ايستگاه : تکمیل در :نام ايستگاه : مقصد:تاریخ تکمیل پرسشنامه:ساعت تکميل پرسشنامه :1-1حمل بار توسط مامورين خدماتي در ايستگاه (خدمات ايستگاه)1-2وضعيت ظاهري سالن ايستگاه ( آراستگي و دکوراسيون )1-3تسهیلات و امکانات مناسب برای گذراندن زمان در ایستگاه 1-4وضعيت بهداشتي و پاکيزگي ايستگاه 1-5برخورداري ايستگاه از تجهيزات مناسب (سرمايشي وگرمايش ، نور)1-6دسترسي به خدمات رفاهي ( نظير تلفن همگاني ، چرخ دستي ) 1-7وضعيت سرويس بهداشتي ايستگاه1-8وضعيت و امکانات موجود در نمازخانه يا مسجد 1-9عملکرد و رفتار مامورین ایستگاه 1-10استفاده از خدمات و فناوري هاي نوين(اينترنت وايرلس و ...)1-11نحوه اطلاع رساني در ايستگاه (تابلو هاي راهنما ، سيستم صوتي)1-12ایمنی و امنیت فضای داخلی ایستگاه 1-13وضعیت فضای انتظار داخل ایستگاه(تعداد صندلی ها، استراحت و..)1-14محيط و فضاي بيروني ساختمان ايستگاه (فضاي سبز و ..)1-15سهولت دسترسي به ايستگاه قطار از طريق حمل و نقل عمومي 2-1فضاي کافي جهت پارک خودرو3-1حضور پيوسته کارکنان فروشگاه در ساعت کاري3-2امکان تهيه موارد مورد نياز از غرفه ها 3-3تناسب قيمت با خدمات ارائه شده در فروشگاه 3-4کیفیت اجناس ارایه شده در غرفه ها4-1سهولت دسترسی به واحدهای رسیدگی به شکایات 4-2سهولت دسترسی به واحدهای پاسخگویی به مسافران *لطفا پيشنهادات / انتقادات خود را در این قسمت بنویسید . ( غرفه هایی که به نظرتان لازم است تا اضافه شود ، کمبود امکانات مشاهده شده ، پیشنهادات بهبود ،مواردیکه در سایر ایستگاهها مشاهده نمده اید و اینجا نیز لازم است . ) 1-خدمات عمومی2-پارکینگ3-خدمات فروشگاه4-پاسخگویی