۱۳۹۹ چهارشنبه ۵ آذر
شرح خبر
0 : 0 - 1395/01/08 - تعداد بازدید : 122
اتمام عمليات بازسازي خطوط ايستگاه يزد به روش اسلب تراك
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن يزد، مهندس دهقان پورهدف از اجراي خطوط ايستگاه يزد به روش اسلب تراك را ارتقاء كيفيت خطوط و تسهيل در عبور مرور قطارها دانست وگفت :روسازي بتني به عنوان يكي از بهترين روسازيهايي است كه با توجه به سرعت و بارمحوري در راه آهن حائز اهميت مي باشد و با توجه به نوع طراحي تفاوت قابل توجهي از لحاظ اجرا وتعمير ونگهداري با روسازي كلاسيك(بالاستي) دارد.
مدير كل راه آهن يزد تصريح كرد، طول خطوط اول ،دوم و سوم ايستگاه يزد هزار و 200متر مي باشد كه با اعتبار 25ميليارد ريال اجرا شد و همزمان با سفر رياست جمهور و مدير عامل راه آهن مورد بهره برداري قرارگيرد.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الكترونيكي شما    
شماره تلفن
توضيحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
كد امنيت  
 
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
سال حمایت از کالای ایرانی
Powered by DorsaPortal