۱۳۹۹ پنج شنبه ۶ آذر
شرح خبر
0 : 0 - 1395/02/04 - تعداد بازدید : 74
پيشرفت 60 درصدي پروژه احداث خط دوم بافق – ميبد - ارژنگ
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن يزد ،مهندس دهقان پور هدف از احداث خط دوم در محور بافق – ميبد – زرين شهر را ارتقاء ايمني و وساماندهي ترافيك سنگين ناوگان ريلي وحذف گلوگاه هاي ظرفيتي اين منطقه عنوان نمود وگفت: راه آهن يزد نقطه اتصال كريدور شمال جنوب و شرق وغرب ريلي كشور مي باشد ووجود معادن سنگ آهن در اين منطقه به اهميت اين موضوع افزوده است ولذا با توجه به ترافيك سنگين ناوگان ريلي وحمل مواد معدني به كارخانجات ذوب آهن وگندله سازي احداث خط دوم در دستور كار راه آهن قرار گرفت.
مدير كل راه آهن يزد تصريح كرد، دوخطه شدن محوربافق – زرين شهر بهترين راهكار براي حل مشكلات گلوگاهي موجود وبهره مندي از فرصت هاي آتي مي باشد كه با احداث خط دوم ظرفيت محور دوچندان خواهد شد.
وي از ديگر ويژگيهاي احداث خط دوم، افزايش سرعت قطارها تا 160كيلومتر در ساعت، كاهش زمان سير قطار هاي باري از 18ساعت به 12 ساعت و افزايش بار محوري از 5/22تن به 30تن عنوان نمود.
دهقان پور افزود، پروژه مذكور طي چهار فاز در بلاك هاي؛ طبركوه – يزگرد به طول 28 كيلومتر ، يزگرد- نظر آباد به طول 38 كيلومتر، نظر آباد شمس به طول 24 كيلومتر وبلاك ارژنگ – شمسي به طول 28 كيلومترحدود 60 در صد پيشرفت داشته است .
دهقان پور خاطر نشان كرد،عمليات ريلگذاري بلاك يزد- يزدگرد رو به پايان مي باشد وزير سازي حد فاصل ايستگاه بافق – طبركوه به طول 51كيلومتر پايان يافته و آماده ريلگذاري مي باشد .
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الكترونيكي شما    
شماره تلفن
توضيحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
كد امنيت  
 
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
سال حمایت از کالای ایرانی
Powered by DorsaPortal