۱۳۹۹ چهارشنبه ۵ آذر
شرح خبر
0 : 0 - 1396/03/16 - تعداد بازدید : 154
اتمام عمليات ريل گذاري تونل و واريانت ريگ ـ زرين

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن يزد، مهندس سيد مصطفي داودي از عمليات ريل گذاري تونل وواريانت ريگ ـ زرين خبرداد وگفت:محور اردكان چادرملو يكي از پرترافيك ترين خطوط راه آهن ج.ا.ا مي باشد كه در سال 1376مورد بهره برداري قرار گرفت و با توجه به شيب وفراز وترافيك سنگين محور مذكور، احداث تونل وواريانت كه باعث كاهش شيب و فراز خطوط ريلي مي گردد،در دستور كار راه آهن ج.ا.ا قرار گرفت.

 مديركل راه آهن يزد تصريح كرد، با توجه به حمل مواد معدني وكنستانتره از معدن بزرگ چادرملو به اقصي نقاط كشور احداث خط دوم محور اردكان ـ چادرملو به راه آهن ج.ا.ا پيشنهاد گرديده كه اميدواريم در سال هاي آينده شاهد شروع عمليات اجرايي آن باشيم.

داودي خاطر نشان كرد، روزانه حدود 385 واگن از محور چادرملو به وزن29هزارو 550تن مواد معدني وكنستانتره ازچادرملو به كارخانجات ذوب آهن اصفهان، مباركه ، فولاد اهواز ، گندله سازي و بخشي نيز جهت صادرات به بندر عباس ارسال مي گردد و طي دوماهه سال جاري از اين معدن مقدار 1ميليون و 832هزار تن بارگيري صورت گرفته  كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.

وي بيان داشت، با احداث يك دستگاه تونل به طول 800متر و خط جديد (ريگ زرين) به طول 14كيلومتر ، شيب و فراز بلاك مذكور از 15در هزار به 10 در هزار كاهش يافت كه در اين رابطه بالغ بر 800ميليارد ريال هزينه شده و اميدواريم درپايان نيمه اول سال 96 شاهد بهره برداري اين بلاك باشيم.

امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الكترونيكي شما    
شماره تلفن
توضيحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
كد امنيت  
 
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
سال حمایت از کالای ایرانی
Powered by DorsaPortal