۱۴۰۰ جمعه ۳ ارديبهشت
صفحه اصلی
عضویت / ورود
کارتابل
rss
English
*
دوباره تلاش كنيد
درگاه خدمات الکترونیک
خدمات مسافري
موقعيت و جانمائي (قطار، آژانس، ايستگاه)
خريد بليت اينترنتي
شركت رجا
شركت فدك
شركت سفير ريل
خريد موبايلي بليت قطار
خريد بليت از سامانه فروش تلفني
پيگيري و ثبت اوليه مشخصات آژانس
مراكز فروش بليت قطار
برنامه حركت قطارها
خدمات باري
رديابي واگن
تعرفه حمل بار
سامانه جامع نت واگنهاي باري
صدور شناسه مالكيت
خدمات دولت
درگاه ملی خدمات دولت
سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
درگاه ملی خدمات دولت هوشمند
ساير خدمات
پرتال سازماني
شركتهاي غير دولتي
تلفن گويا، سامانه پيامك و ربات
آموزش كاركنان
LMS
جام (اينترانتي)
ارزيابي عملكرد كاركنان
مديريت فرايندها
خدمات اداره کل در سامانه مدیریت خدمات دولت
پرتال اصلی
سوالات متداول
مسافری
حمل بار
کارکنان
پیمانکاران و تامین کنندگان
ثبت و پيگيري شكايات
تالار گفتگو
کانال گپ
قوانین و مقررات
قوانین و مقررات
نظرات قوانین و مقررات
شرح خبر
0
:
0
-
1398/04/19
-
تعداد بازدید :
63
قرار گرفتن راه آهن یزد در منطقه خاص جغرافیایی
قرار گرفتن راه آهن یزد در منطقه خاص جغرافیایی
راه آهن منطقه یزد با قرار گرفتن در مرکز کشور و دسترسی به چهار اداره کل در منطقه خاص جغرافیایی قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، مهندس سید مصطفی داودی بابیان این مطلب افزود: اداره کل راه آهن یزد از میان 19 اداره کل در منطقه ویژه جغرافیایی و اقتصادی کشور قرار گرفته که باچهار اداره کل اصفهان، هرمزگان، شرق وکرمان دارای مرز مشترک می باشد که تمام کالاهای صادراتی و وارداتی کشور در منطقه جنوب، بوسیله ناوگان ریلی از این منطقه عبور می نماید که همواره برای مدیران ارشد راه آهن ج.ا.ا حائز اهمیت بوده است.
مدیر کل راه آهن یزد تصریح کرد، مدیریت هوشمندانه ادارات فنی و پشتیبانی در بخش های مختلف طی سال گذشته همواره این اداره کل رادر جهت دست یابی به کسب رتبه های عالی یاری نموده است.
داودی خاطر نشان کرد، عبور روزانه 120 رام قطار باری و مسافری در محور ریلی به طول 800 کیلومتر بسیار حائز اهمیت است و در تشریح اقدامات نظارتی، اصلاحی و تعمیراتی خطوط توسط گروه خط جهت سیر قطار ها بدون هیچ وقفه ای می توان از جمله به بازدید از محورمنطقه بوسیله درزین (563 مرتبه)، لایروبی پل ها ( 250 دهانه) ، تسطیح جاده های دسترسی ( 1600 کیلومتر ) ، تقویت و مرمت سیل بندها ( 28 کیلومتر ) ، تعویض تراورس های بتنی ( 635 عدد ) و تعویض تراورس های چوبی ( 1390 اصله ) در سال 97 اشاره نمود.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات كاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
كد امنيت
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها
RSSYazdNew
Powered by
Dorsa
Portal