۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۹ ارديبهشت
صفحه اصلی
عضویت / ورود
کارتابل
rss
English
*
دوباره تلاش كنيد
پرتال اصلی
درگاه خدمات الکترونیک
خدمات مسافري
موقعيت و جانمائي (قطار، آژانس، ايستگاه)
خريد بليت اينترنتي
شركت رجا
شركت فدك
شركت سفير ريل
خريد موبايلي بليت قطار
خريد بليت از سامانه فروش تلفني
پيگيري و ثبت اوليه مشخصات آژانس
مراكز فروش بليت قطار
برنامه حركت قطارها
خدمات باري
رديابي واگن
تعرفه حمل بار
سامانه جامع نت واگنهاي باري
صدور شناسه مالكيت
خدمات دولت
درگاه ملی خدمات دولت
سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
درگاه ملی خدمات دولت هوشمند
ساير خدمات
پرتال سازماني
شركتهاي غير دولتي
تلفن گويا، سامانه پيامك و ربات
آموزش كاركنان
LMS
جام (اينترانتي)
ارزيابي عملكرد كاركنان
مديريت فرايندها
خدمات اداره کل در سامانه مدیریت خدمات دولت
معرفی خدمات
ثبت و پيگيري شكايات
سوالات متداول
مسافری
حمل بار
کارکنان
پیمانکاران و تامین کنندگان
قوانین سفرهای داخلی
قوانین و مقررات
قوانین و مقررات
شرح خبر
0
:
0
-
1398/06/17
-
تعداد بازدید :
481
بهره برداری از خط دوم بلاک یزد-یزدگرد
بهره برداری از خط دوم بلاک یزد-یزدگرد
با اتمام عملیات احداث خط دوم بلاک یزد- یزدگرد، با حضور مدیر کل راه آهن یزد ، بلاک مذکور مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، مهندس سید مصطفی داودی در حاشیه آغاز بهره برداری از خط دوم بلاک یزد – یزدگرد گفت: به منظور رفاه حال مسافرین، ارتقاءایمنی، کاهش مدت زمان توقف قطار ها و تسهیل برنامه ریزی در جهت تعمیر و بهینه سازی شبکه ریلی، پروژه دوخطه محور بافق ـ ارژنگ در محدوده اداره کل مراحل نهایی آماده سازی خود را طی می کند.
وی تصریح کرد، یکی از مزایای دو خطه کردن شبکه ریلی، افزایش ظرفیت بارگیری است، به طوری که ، با استفاده از سوزن های بتنی و تراورس هایی با بارمحوری30 تن در محور دوخطه، ظرفیت افزایش بار واگن ها تا 20 درصد ارتقا می یابد.
مدیر کل راه آهن یزد افزود: مهمترین مشکل خطوط ریلی در محور اداره کل، رسیدن به حد نهایی ظرفیت آن است و در این شرایط امکان افزایش قطار به خطوط ریلی از استان سلب شده است، در حالی که با اضافه شدن خط دوم، امکان اعزام قطار های بیشتری در خطوط ریلی منطقه ایجاد خواهد شد و جای امیدواری است که با بهره برداری کامل از خط دوم محور بافق- ارژنگ، قطارهای بیشتری به مقاصد مختلف راه اندازی شود.
مهندس داودی مهمترین مزیت دو خطه شدن شبکه ریلی را افزایش ظرفیت شبکه در کنارارتقاء ایمنی سفرها و حمل و نقل ریلی عنوان میکند و میافزاید: در حال حاضر به دلیل یک خطه بودن خطوط ریلی، قطارها به صورت رفت و برگشتی روی یک خط در حال حرکت هستند، از این رو پیشبینی میشود با تکمیل پروژه دو خطه ، 20 درصد به ظرفیت موجود اضافه شود.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات كاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
كد امنيت
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
سال تولید، دانشبنیان و اشتغالآفرین
بیانیه حریم خصوصی
راهبرد مشارکت
RSSYazdNew
Powered by
Dorsa
Portal