۱۴۰۰ جمعه ۳ ارديبهشت
صفحه اصلی
عضویت / ورود
کارتابل
rss
English
*
دوباره تلاش كنيد
درگاه خدمات الکترونیک
خدمات مسافري
موقعيت و جانمائي (قطار، آژانس، ايستگاه)
خريد بليت اينترنتي
شركت رجا
شركت فدك
شركت سفير ريل
خريد موبايلي بليت قطار
خريد بليت از سامانه فروش تلفني
پيگيري و ثبت اوليه مشخصات آژانس
مراكز فروش بليت قطار
برنامه حركت قطارها
خدمات باري
رديابي واگن
تعرفه حمل بار
سامانه جامع نت واگنهاي باري
صدور شناسه مالكيت
خدمات دولت
درگاه ملی خدمات دولت
سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
درگاه ملی خدمات دولت هوشمند
ساير خدمات
پرتال سازماني
شركتهاي غير دولتي
تلفن گويا، سامانه پيامك و ربات
آموزش كاركنان
LMS
جام (اينترانتي)
ارزيابي عملكرد كاركنان
مديريت فرايندها
خدمات اداره کل در سامانه مدیریت خدمات دولت
پرتال اصلی
سوالات متداول
مسافری
حمل بار
کارکنان
پیمانکاران و تامین کنندگان
ثبت و پيگيري شكايات
تالار گفتگو
کانال گپ
قوانین و مقررات
قوانین و مقررات
نظرات قوانین و مقررات
شرح خبر
0
:
0
-
1398/10/09
-
تعداد بازدید :
181
اتمام عملیات زیرسازی خط دوم بافق-رخش
اتمام عملیات زیرسازی خط دوم بافق-رخش
درراستای احداث خط دوم بافق-ارژنگ، عملیات زیرسازی پروژه دوخطه محور بافق-رخش مراحل تکمیلی خود را طی می کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، در راستای احداث خط دوم بافق-ارژنگ، عملیات زیرسازی پروژه دوخطه محور رخش-بافق شامل بلاک های رخش-چاه خاور، چاه خاور- طبرکوه، طبرکوه-مهرداد، مهرداد-بهرام و بهرام-بافق به طول90 کیلومتر ، مراحل نهایی آماده سازی خود را طی می کند.
لازم به ذکر است، عملیات زیرسازی پروژه مذکور با 99 درصد پیشرفت و عملیات روسازی با 10 درصد پیشرفت و با اعتبار بهنگام 540 میلیارد تومان در حال تکمیل و آماده سازیست که امید می رود در صورت تامین نقدینگی تا پایان سال 1399 مورد بهره برداری قرار گیرد.
افزودنی است، پیش از این محور میبد-رخش همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
گفتنی است محور بافق-یزد، یکی از پر ترافیک ترین خطوط ریلی راه آهن می باشد که محل تلاقی کریدور شرق به غرب محسوب شده و اکثر بارهای ترانزیتی کشور از این خطوط تردد می نمایند.
شایان ذکر است ازمزایای پروژه دوخطه مذکور می توان به مواردی چون ،افزایش سرعت تا 160 کیلومتر بر ساعت، افزایش بار محوری از 5/22 تن به 30 تن، کاهش زمان سیر قطار های باری از 18 ساعت به 12 ساعت، درآمد سیستم حمل بار سالیانه به مبلغ 4 هزار و 400 میلیارد ریال،صرفه جویی مصرف گازوئیل به میزان سالانه بیش ازهزارو 360 میلیارد ریال ،کاهش تلفات جاده ای به تعداد 445 نفر در سال، کاهش آلاینده ها به میزان 5 هزارو 200 تن در سال و ایجاد 155 فرصت شغلی مستقیم اشاره نمود.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات كاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
كد امنيت
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها
RSSYazdNew
Powered by
Dorsa
Portal