۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۶ مرداد
صفحه اصلی
عضویت / ورود
کارتابل
rss
English
*
دوباره تلاش كنيد
پرتال اصلی
درگاه خدمات الکترونیک
خدمات مسافري
موقعيت و جانمائي (قطار، آژانس، ايستگاه)
خريد بليت اينترنتي
شركت رجا
شركت فدك
شركت سفير ريل
خريد موبايلي بليت قطار
خريد بليت از سامانه فروش تلفني
پيگيري و ثبت اوليه مشخصات آژانس
مراكز فروش بليت قطار
برنامه حركت قطارها
خدمات باري
رديابي واگن
تعرفه حمل بار
سامانه جامع نت واگنهاي باري
صدور شناسه مالكيت
خدمات دولت
درگاه ملی خدمات دولت
سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
درگاه ملی خدمات دولت هوشمند
ساير خدمات
پرتال سازماني
شركتهاي غير دولتي
تلفن گويا، سامانه پيامك و ربات
آموزش كاركنان
LMS
جام (اينترانتي)
ارزيابي عملكرد كاركنان
مديريت فرايندها
خدمات اداره کل در سامانه مدیریت خدمات دولت
معرفی خدمات
ثبت و پيگيري شكايات
سوالات متداول
مسافری
حمل بار
کارکنان
پیمانکاران و تامین کنندگان
قوانین سفرهای داخلی
قوانین و مقررات
قوانین و مقررات
شرح خبر
0
:
0
-
1398/11/28
-
تعداد بازدید :
654
بارگیری سالیانه 500 هزار تن خاک کائولن در یزد
بارگیری سالیانه 500 هزار تن خاک کائولن در یزد
جلسه ای به منظور حمل ریلی خاک کائولن با حضور مسئولین راه آهن یزد، فارس و شرکت های مربوطه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، به منظور بررسی حمل ریلی سالیانه 500هزارتن خاک کائولن از مبداءایستگاه زرین به مقصد آباده شیراز، جلسه ای با حضور مدیران کل راه آهن یزد، فارس و مدیران عامل شرکت های مربوطه در راه یزد برگزار گردید.
لازم به ذکر است، مقرر گردید به منظوردپو خاک کائولن خط ریلی به طول 800 متر با مشارکت راه آهن و معدن خاک کائولین توسن احداث گرددکه روسازی آن با راه آهن یزدو زیرسازی آن با معدن توسن انجام شود که خطوط مذکور در مجاورت خط خروجی ایستگاه زرین کوه به سمت توت قرار می گیرد که به عنوان بارانداز و دپو بار به مساحت پنج کیلومتر مربع در نظر گرفته شده است.
افزودنی است، با توجه به نیاز کارخانجات کاشی وسرامیک به خاک نسوز مقرر گردید واگن هایی که جهت حمل بار به میبد اعزام می شوند خاک نسوز بارگیری نمایند واز ایستگاه زرین خاک کائولین به شیراز منقل کنند که در واقع جهت کاهش هزینه ها، واگن ها دوسر بار باشند.
شایان ذکر است، از دیگر مواردی که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت میتوان به بررسی تخفیف حمل بار اشاره کرد که همین امرموجب ایجاد رقابت بین جاده و ریل میشود.
افزودنی است، با توجه به اخذ مجوز از ستاد و منابع طبیعی استان، پیش بینی می شود خطوط مذکوردر ابتدای سه ماهه اول سال 99 مورد بهره برداری قرار گیرد.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات كاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
كد امنيت
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
سال تولید، دانشبنیان و اشتغالآفرین
بیانیه حریم خصوصی
راهبرد مشارکت
RSSYazdNew
Powered by
Dorsa
Portal