۱۴۰۰ جمعه ۳ ارديبهشت
صفحه اصلی
عضویت / ورود
کارتابل
rss
English
*
دوباره تلاش كنيد
درگاه خدمات الکترونیک
خدمات مسافري
موقعيت و جانمائي (قطار، آژانس، ايستگاه)
خريد بليت اينترنتي
شركت رجا
شركت فدك
شركت سفير ريل
خريد موبايلي بليت قطار
خريد بليت از سامانه فروش تلفني
پيگيري و ثبت اوليه مشخصات آژانس
مراكز فروش بليت قطار
برنامه حركت قطارها
خدمات باري
رديابي واگن
تعرفه حمل بار
سامانه جامع نت واگنهاي باري
صدور شناسه مالكيت
خدمات دولت
درگاه ملی خدمات دولت
سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
درگاه ملی خدمات دولت هوشمند
ساير خدمات
پرتال سازماني
شركتهاي غير دولتي
تلفن گويا، سامانه پيامك و ربات
آموزش كاركنان
LMS
جام (اينترانتي)
ارزيابي عملكرد كاركنان
مديريت فرايندها
خدمات اداره کل در سامانه مدیریت خدمات دولت
پرتال اصلی
سوالات متداول
مسافری
حمل بار
کارکنان
پیمانکاران و تامین کنندگان
ثبت و پيگيري شكايات
تالار گفتگو
کانال گپ
قوانین و مقررات
قوانین و مقررات
نظرات قوانین و مقررات
شرح خبر
0
:
0
-
1399/06/11
-
تعداد بازدید :
257
آغاز عملیات پروژه روسازی خطوط ایستگاه چادرملو
آغاز عملیات پروژه روسازی خطوط ایستگاه چادرملو
به منظور افزایش راندمان کاری و سیر روان قطارها، عملیات روسازی یک خط کمر بندی و 3 خط قبول و اعزام در ایستگاه چادرملو آغاز گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، مهندس رحمت نژاد گفت: به منظور افزایش راندمان کاری، سیر روان قطار ها و رفع موانع ترافیکی در محور شرق _ یزد _ اصفهان، عملیات زیرسازی خطوط ایستگاه چادرملو به طول 2 هزار و 500 متر وبا 8 هزار مترمکعب خاکریزی طبق نقش مصوب اداره کل خط وسازه های فنی راه آهن ج. ا. ا پایان پذیرفت و عملیات روسازی آن آغاز گردید.
مدیر کل راه آهن یزد تصریح کرد، تغییر ایستگاه مبادله از جندق به چادرملو، حذف توقف قطارها در جندق، افزایش بهرهوری، کاهش زمان فرآیند مبادله قطارها، ارتقاء ایمنی و سیر روان قطارهای محور شرق _اصفهان و بالعکس از دیگر مزایای پروژه مذکور می باشد.
وی افزود ، ایستگاه چادرملو یکی از پرترافیک ترین مبادی بارگیری در منطقه محسوب می شود که نقش مؤثری در عملکرد این اداره کل ایفا می نماید که در این راستا بالغ بر 55 درصد عملکرد راه آهن یزد را به خود اختصاص داده و روزانه حدود 450 واگن از این محور به وزن 40 هزار تن مواد معدنی و کنسانتره از چادرملو به کارخانجات ذوب آهن اصفهان،مبارکه، فولاد اهواز، گندله سازی و بخشی نیز جهت صادرات به بندرعباس حمل می نمایند.
او خاطر نشان کرد ، ایستگاه مذکور در حال حاضر دارای 11 خط قبول و اعزام، ، 2 دستگاه قیف جهت بارگیری، 2 خط بارگیری، 2 خط دوارجهت مانور ، یک خط سوخت و تعمیرات تشکیل شده و با احداث 2 خط جدید به طول 2هزارو 500 متر و 7 دستگاه سوزن تعداد خطوط در این ایستگاه به 13 خط می رسد که نقش قابل توجهی در افزایش سیر روان قطارها ایفا خواهد نمود.
رحمت نژاد گفت، ایستگاه چادرملو یکی از مهمترین مبادی بارگیری شبکه ریلی کشور واز پرترافیک ترین مبادی بارگیری در منطقه محسوب می شود که نقش مؤثری در عملکرد این اداره کل ایفا می نماید که در این راستا بالغ بر 55 درصد عملکرد راه آهن یزد را به خود اختصاص داده و سالیانه نزدیک به 10 میلیون تن مواد معدنی و کنسانتره از چادرملو به کارخانجات ذوب آهن اصفهان،مبارکه، فولاد اهواز، گندله سازی و بخشی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری و ارسال می گردد.
مدیر کل راه آهن یزد در ادامه افزود، به منظور گسترش
خطوط ریلی و روان شدن سیر قطارها خطی به طول 200 کیلومتر در سال1377 از اردکان تا ایستگاه چادرملو احداث گردید و به منظور رفع گلو گاه های ظرفیتی و کاهش شیب وفراز محور مذکور تونلی به طول 800 متر و واریانتی به طول 15 کیلومتر در بلاک ریگ _ زرین احداث گردید که نقش قابل توجهی در افزایش راندمان کاری واستفاده از ظرفیت موجود داشته است.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات كاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
كد امنيت
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها
RSSYazdNew
Powered by
Dorsa
Portal