۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۶ مرداد
صفحه اصلی
عضویت / ورود
کارتابل
rss
English
*
دوباره تلاش كنيد
پرتال اصلی
درگاه خدمات الکترونیک
خدمات مسافري
موقعيت و جانمائي (قطار، آژانس، ايستگاه)
خريد بليت اينترنتي
شركت رجا
شركت فدك
شركت سفير ريل
خريد موبايلي بليت قطار
خريد بليت از سامانه فروش تلفني
پيگيري و ثبت اوليه مشخصات آژانس
مراكز فروش بليت قطار
برنامه حركت قطارها
خدمات باري
رديابي واگن
تعرفه حمل بار
سامانه جامع نت واگنهاي باري
صدور شناسه مالكيت
خدمات دولت
درگاه ملی خدمات دولت
سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
درگاه ملی خدمات دولت هوشمند
ساير خدمات
پرتال سازماني
شركتهاي غير دولتي
تلفن گويا، سامانه پيامك و ربات
آموزش كاركنان
LMS
جام (اينترانتي)
ارزيابي عملكرد كاركنان
مديريت فرايندها
خدمات اداره کل در سامانه مدیریت خدمات دولت
معرفی خدمات
ثبت و پيگيري شكايات
سوالات متداول
مسافری
حمل بار
کارکنان
پیمانکاران و تامین کنندگان
قوانین سفرهای داخلی
قوانین و مقررات
قوانین و مقررات
شرح خبر
0
:
0
-
1394/08/21
-
تعداد بازدید :
560
برگزاري كارگاه آموزشي مدل تعالي سازماني (EFQM) در راه آهن يزد
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن يزد ، به منظور ارتقاء كيفيت در توسعه سيستم هاي حمل ونقل، پاسخگويي به نيازهاي اجتماعي وصنعتي ودر نتيجه افزايش رقابت مراكز حمل ونقل درسرعت، ايمني ، رفاه، مصرف سوخت و مسائل زيست محيطي كار گاه آموزشي مدل تعالي سازماني به مدت دو روز با حضور اساتيدشركت راه كيفيت در اداره كل برگزار گرديد.
لازم به ذكر مي باشد، مواردي كه در اين كار گاه آموزشي مد نظر قرار گرفت؛ از جمله ترويج وگسترش هر چه بيشتر فرهنگ توسعه وتعالي در تمامي سطوح ، ايمني ومشتري مداري، مقايسه بين منطق جهت فراهم سازي فضاي رقابتي سالم بين آنها،مقايسه بين شركت ها وساير شركاءجهت فراهم سازي فضاي رقابتي سالم،سازوكار مناسب جهت انتقال تجارب و...مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات كاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
كد امنيت
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
سال تولید، دانشبنیان و اشتغالآفرین
بیانیه حریم خصوصی
راهبرد مشارکت
RSSYazdNew
Powered by
Dorsa
Portal