۱۳۹۹ پنج شنبه ۶ آذر
شرح خبر
0 : 0 - 1394/08/28 - تعداد بازدید : 89
رشد 35درصدي عمليات بازسازي خطوط ايستگاه يزد به روش اسلب تراك
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن يزد، مهندس دهقان پورهدف از اجراي خطوط ايستگاه يزد به روش اسلب تراك ارتقاء كيفيت خطوط وخدمت رساني به مسافران دانست وگفت :روسازي بتني به عنوان يكي از بهترين روسازيهايي است كه با توجه به سرعت و بارمحوري در راه آهن حائز اهميت مي باشد و با توجه به نوع طراحي تفاوت قابل توجهي از لحاظ اجرا وتعمير ونگهداري با روسازي كلاسيك(بالاستي) دارد.
مدير كل راه آهن يزد تصريح كرد، بازسازي خط سوم به پايان رسيده وعمليات اجرايي خط دوم آغاز شده است كه حدود 35 درصد پيشرفت داشته است و اميد واريم در پايان سال وايام پيك مسافرت مورد بهره برداري قرارگيرد.
دهقان پور خاطر نشان كرد طول خطوط اول ،دوم و سوم ايستگاه يزد بالغ بر هزار و 200متر مي باشد كه با اعتبار 25ميليارد ريال در دستور كار قرار گرفت كه توسط شركت پيمانكار در حال اجرا مي باشد.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الكترونيكي شما    
شماره تلفن
توضيحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
كد امنيت  
 
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
سال حمایت از کالای ایرانی
Powered by DorsaPortal