۱۴۰۱ دوشنبه ۶ تير
صفحه اصلی
عضویت / ورود
کارتابل
rss
English
*
دوباره تلاش كنيد
پرتال اصلی
درگاه خدمات الکترونیک
خدمات مسافري
موقعيت و جانمائي (قطار، آژانس، ايستگاه)
خريد بليت اينترنتي
شركت رجا
شركت فدك
شركت سفير ريل
خريد موبايلي بليت قطار
خريد بليت از سامانه فروش تلفني
پيگيري و ثبت اوليه مشخصات آژانس
مراكز فروش بليت قطار
برنامه حركت قطارها
خدمات باري
رديابي واگن
تعرفه حمل بار
سامانه جامع نت واگنهاي باري
صدور شناسه مالكيت
خدمات دولت
درگاه ملی خدمات دولت
سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
درگاه ملی خدمات دولت هوشمند
ساير خدمات
پرتال سازماني
شركتهاي غير دولتي
تلفن گويا، سامانه پيامك و ربات
آموزش كاركنان
LMS
جام (اينترانتي)
ارزيابي عملكرد كاركنان
مديريت فرايندها
خدمات اداره کل در سامانه مدیریت خدمات دولت
معرفی خدمات
ثبت و پيگيري شكايات
سوالات متداول
مسافری
حمل بار
کارکنان
پیمانکاران و تامین کنندگان
قوانین سفرهای داخلی
قوانین و مقررات
قوانین و مقررات
شرح خبر
0
:
0
-
1398/09/13
-
تعداد بازدید :
509
مزایای احداث تونل و واریانت ریگ زرین
مزایای احداث تونل و واریانت ریگ زرین
به منظور افزایش میزان حمل بار، ارتقای بهره وری ناوگان ، کاهش شیب و فراز و افزایش شعاع قوس بلاک مذکور عملیات احداث تونل و واریانت ریگ-زرین مورد توجه مدیران ارشد راه آهن و منطقه قرار گرفت وسرانجام در سال 1396 عملیات احداث آن اجرایی گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، سید مصطفی داودی از مزایای احداث تونل و واریانت ریگ - زرین افزایش میزان حمل بار، کاهش شیب وفراز بلاک مذکور ارتقای بهره وری ناوگان و سرعت سیرقطارهای ، کاهش مصرف سوخت و افزایش شعاع قوس عنوان نمودو گفت محور اردکان - چادرملو یکی از محورهای مهم راه آهن محسوب می شود که بالغ بر 55درصد عملکرد راه آهن یزد به خود اختصاص داده است.
مدیر کل راه آهن یزد تصریح کرد، بیش از 20 سال از احداث خط آهن اردکان-چادرملو می گذرد که همیشه مورد توجه مدیران ارشد راه آهن ومنطقه بوده که راه چاره ای برای علاج شیب و فراز و شعاع قوس آن بیندیشند که سرانجام در سال 96 عملیات احداث تونل و واریانت در این منطقه اجرایی گردید.
وی خاطر نشان کرد، با احداث تونلی به طول 800 مترو واریانتی به طول 15 کیلومتر شیب خطوط از 15 در هزار به 10 در هزار و شعاع قوس از 450 متر به 1000 متر افزایش یافت و 3هزار متر از طول بلاک کاسته شد که همواره حائز اهمیت بوده است.
داودی اضافه نمود، محور اردکان - چادرملو یکی از پر ترافیک ترین خطوط ریلی راه آهن می باشد که روزانه حدود 450 واگن از این محور به وزن 40 هزار تن مواد معدنی و کنسانتره از چادرملو به کارخانجات ذوب آهن اصفهان،مبارکه، فولاد اهواز، گندله سازی و بخشی نیز جهت صادرات به بندرعباس بوسیله ناوگان ریلی حمل می شود.
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
سال تولید، دانشبنیان و اشتغالآفرین
بیانیه حریم خصوصی
راهبرد مشارکت
RSSYazdNew
Powered by
Dorsa
Portal